Mail je herstellingsaanvraag, bij voorkeur met een aantal foto’s van de schade naar shop@alpino.be. Ons team neemt vervolgens contact met je op om een afspraak te maken.
Print het correcte reparatie document (hieronder te downloaden) en duid zo nauwkeurig mogelijk aan waar de herstelling(en) aan de tent moet(en) worden uitgevoerd. Duid dit ook met krijt of tape aan op de tent zelf, zodat wij dit makkelijk terug vinden.
Download hier je reparatie document:
Vul op het document ook alle gegevens in (naam, adres, telefoonnummer, …) en zorg dat dit document bij je tent gevoegd is wanneer je deze binnenbrengt.
Let op: zorg dat je tent proper en droog is. Als blijkt dat je tent vuil of vochtig is, zullen wij deze niet herstellen. Indien je niet te herstellen tent hier blijft liggen, zullen wij € 50,00 per begonnen maand aanrekenen voor de stockage.
Zodra je tent hersteld is, word je per e-mail of telefonisch op de hoogte gebracht en sturen we je ook de factuur op. Je tent is dan klaar om opgehaald te worden in ons atelier in Ronse.
Wij vragen om tenten binnen de 30 dagen na herstelling op te halen, zodat wij voldoende ruimte hebben in ons magazijn voor nieuwe producten. Als je tent langer dan 30 dagen bij ons blijft, rekenen wij € 50,00 per begonnen maand aan voor de stockage.
Heb je nog vragen over je herstelling? Je kan ons contacteren via e-mail of ons bellen op 055 23 24 24.